Nowości

Kawy

Email Drukuj PDF

"Mała czarna" składnikiem zdrowej diety? Czemu nie! Picie kawy zmniejsza ryzyko zachorowania na cukrzycę, choroby serca i marskość wątroby. Te sensacyjne wyniki badań opublikowano w raporcie periodyku "The Journal of the American Medical Association".

Kawa pobudza i zmniejsza uczucie zmęczenia, dotlenia krew, przez co ułatwia koncentrację, pozytywnie wpływa na trawienie i krążenie,

Naukowcy zbadali też zależność między liczbą wypijanych dziennie filiżanek kawy a jej zdrowotnym oddziaływaniem. W raporcie, który łączy dane statystyczne z różnych badań, autorzy podkreślają, że ludzie, którzy piją od czterech do sześciu filiżanek kawy dziennie, są o 28 procent mniej podatni na zachorowanie na cukrzycę typu 2 niż osoby pijące dwie filiżanki lub mniej.

Norwegowie przeprowadzili badania stanu zdrowia Amerykanek, które obejmowało 27 tysięcy wolontariuszek ze stanu Iowa w wieku od pięćdziesięciu pięciu do sześćdziesięciu dziewięciu lat. W ciągu piętnastu lat badań naukowcy odkryli, że u kobiet, które piją od jednej do trzech filiżanek kawy dziennie występuje aż o 24 % niższe ryzyko chorób krążenia niż u ich koleżanek w ogóle niepijących kawy.

Okazuje się też, że mężczyźni, którzy piją kawę, mają o 45 % niższe ryzyko wystąpienia kamicy żółciowej niż ich koledzy nie sięgający po tę używkę. W badaniach, których wyniki opublikowano w "The Journal of American Medical Association", wzięło udział 46 tysięcy mężczyzn po czterdziestce. U tych, którzy przez dziesięć lat pili kawę, stwierdzono znacznie mniej przypadków choroby niż w grupie, która kawę pijała nieregularnie. Nie zaobserwowano podobnego związku z piciem herbaty, kawy bezkofeinowej czy napojów z kofeiną.

Mało kto wie, że kawa zawiera antyoksydanty.

  • 100% naturalna ARABICA
  • Szlachetny, wyrazisty smak
  • Ziarna z Ameryki Środkowej i Południowej
  • AZTECA GOLD kawa mielona naturalna
  • AFRICAN VANILLA kawa mielona waniliowa

Zmniejsza ryzyko zachorowania na:

  • Cukrzycę
  • Marskość wątroby
  • Choroby krążenia
  • Kamicę żółciową
  • Pozytywnie wpływa na trawienie
  • Pobudza
  • Dotlenia krew
  • Ułatwia koncentrację
  • Zawiera antyoksydanty!


Antyosydanty Blue Nature BETTERWARE

Dołącz do nas!

Dołącz do najlepszego zespołu BETTERWARE!

Współpraca

Współpraca z Szafirowym Dyrektorem Generalnym Betterware Polska

Kontakt


Filmiki


Newsletter

Adres e-mail Imię Nazwisko